Tuesday 7 August 2012

Tak ku sangka

    Aku tak sangka dalam sekelip mata aku jatuh cinta ngn orang len :) Aku harap kali ni dia lah yang tepat....Walaupun bkn yang pertama aku harap dia yang terakhir cintaku dan dialah jodohku :) Walaupun baru beberapa mggu mengenalinya tp aku rase lame dh kenal dgnnye :) Bile pikir2 balik,buang mase je bercinte dulu...tp tue la namenye takdir Allah...kite hanya mampu merancang tp Allah yang menentukan segalanya :)
    Dia terlalu istimewa....susah la nak cakap cm ne....tp dia.....sakit lak sekarang ni.....aku harap sgt2 dia cepat sembuh....aku xtaw nk luahkn pade sape...sooo...taip jela kat cni....
    Bila bahagia mendatang tibe2 hal buruk ade gak...tue la namenye dugaan....aku kene trimela....aku juz dpt tlg bgi semngat je.....Aku rindu sgt2 kat dia mase mule2 dulu..happy n suke menyakat aku...la ni dh kurang....aku taw dia sakit aku faham dia...aku akan tunggu n bersama dia sampai bile2...... :)

H : Hanya
A : Aku
C : Cinta
K : Kau
S : Seorang

No comments:

Post a Comment